Održan treći radni sastanak projektnog tima REI II
U sklopu provedbe projekta REI II 06. studenog 2019.g. u prostorima Istarske razvojne agencije – IDA-e d.o.o. održan je 3. radni sastanak predstavnika projektnih partnera. Na sastanku su, osim predstavnica provoditelja projekta - UO za gospodarstvo, sudjelovali i predstavnici partnera projekta, Hrvatske gospodarske komore-Županijske komore Pula, Istarskog veleučilišta, Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, Studentskog centra Pula, Istarske razvojne agencije – IDA-e d.o.o., Obrtničke komore Istarske županije te Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Podružnica Pula.
Nakon kratkog uvoda i podsjetnika o ciljevima projekta, raspravljalo se o dosad uspješno provedenim aktivnostima i postignutim pokazateljima unutar istih.
Budući da tijek provedbe projektnih aktivnosti ide prema planiranom, partneri su obaviješteni o nadolazećim aktivnostima, a to su početak održavanja specijaliziranih tečajeva stranih jezika za nezaposlene osobe ciljnih skupina te objava i početak provođenja Javnog poziva za samozapošljavanje. Najavljeno je i održavanje manifestacije „Dan karijera“ koji je planiran za ožujak 2020. g. skupina, pa su partneri pozvani za suradnju i prijedloge.
Također, prezentiran je i kalendarski prikaz svih aktivnosti u toku trajanja cijelog projekta kako bi partneri imali bolji uvid u sve aktivnosti te na vrijeme iskazali prijedloge ili ideje kako bi se te aktivnosti odradile što bolje i uspješnije.
Nakon kratkog uvoda i podsjetnika o ciljevima projekta, raspravljalo se o dosad uspješno provedenim aktivnostima i postignutim pokazateljima unutar istih.
Budući da tijek provedbe projektnih aktivnosti ide prema planiranom, partneri su obaviješteni o nadolazećim aktivnostima, a to su početak održavanja specijaliziranih tečajeva stranih jezika za nezaposlene osobe ciljnih skupina te objava i početak provođenja Javnog poziva za samozapošljavanje. Najavljeno je i održavanje manifestacije „Dan karijera“ koji je planiran za ožujak 2020. g. skupina, pa su partneri pozvani za suradnju i prijedloge.
Također, prezentiran je i kalendarski prikaz svih aktivnosti u toku trajanja cijelog projekta kako bi partneri imali bolji uvid u sve aktivnosti te na vrijeme iskazali prijedloge ili ideje kako bi se te aktivnosti odradile što bolje i uspješnije.